موضوعات مهم شهری و مطالبات مردمی روی زمین مانده است - علی قاسم پور؛

علی قاسم پور؛

موضوعات مهم شهری و مطالبات مردمی روی زمین مانده است

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سطح شهر موضوعات مهم شهری و مطالبات مردمی روی زمین مانده ولی در حوزه خورد پروژه ها و ریز پروژه هایی وجود دارد که این تخریب و بازسازی های در معرض دید است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور رئیس هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان البرز برگزار شد، اظهارداشت:‌ امروز در سطح شهر شاهد تخریب و بازسازی های جزئی هستیم که در صورت تجمیع به پروژه ای بزرگ تبدیل می شود؛ به نظر می رسد در سطح شهر به دلیل عدم دقت ، مدیریت و دغدغه مندی فقط جذب بودجه عمرانی مورد ملاک است که این دید مثبت به قضیه است بر این اساس دو نمونه نام می برم که انشالله شهردار و زیرمجمموعه و دستگاه نظارتی و معاونت عمرانی دستور رسیدگی دهند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در سطح شهر موضوعات مهم شهری و مطالبات مردمی روی زمین مانده ولی در حوزه خورد پروژه ها و ریز پروژه هایی وجود دارد که این تخریب و بازسازی های در معرض دید است؛ به عنوان مثال کنار گذر مهرشهرکه دارای دیوار آجری بوده تخریب و با همان ابعاد و مقیاس در حال احداث بلوک سیمانی هستند.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش در خصوص کتابی های روبروی استخر دانش افزود: چرا کتابی های روبروی استخر دانش در جنب ساختمان شورای شهر تخریب و مجددا کارگزاشته شده است ؟ حتما ملاک انجام کار باید این پروژه ها و در مقابل دید اعضای شورا باید باشد؟ آیا در شهر به این نوع مصالح نیازی نیست و شهروندان مطالبات دیگری از جمله روان آب ها و .. نیاز ندارند که به آن رسیدگی نمی شود؟ اگر فردی دغدغه دارد از این مسائل کوچک هم نباید بگذرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج بیان کرد: اگر در مناطق و در سازمان ها نیز کنکاش شود از این قسم حیف و میل ها به وفور یافت می شود که سرجمع آن را می تواند به پروژه تبدیل شود.

وی در تذکری به شهردار در خصوص خرید اتوبوس های برقی تاکید کرد: در خصوص خرید اتوبوس های برقی تذکر دادم ولیکن پاسخی دریافت نشده است. علاوه بر اینکه جواب تذکر دریافت نشده است از جیب شهرداری برای اتوبوس های برقی کلیپ هم ساخته می شود و تصور می شود مبارزه ای بین اعضای شورا و شهرداری در حال وقوع است ؛ بهتر است بجای این نوع رفتار پاسخی مناسب و عملکردی مناسب صورت پذیرد.

قاسم پور عنوان کرد: فارغ از ایرادات قراردادی که بدون مصوبه شورا این اتوبوس ها خریداری شده است دارای مشکلات دیگری نیز هست ، به عنوان مثال اتوبوس های برقی برای شارژ باید مسافت کرج تا تهران را طی کنند و این موضوع ایجاد چالش می کند.

وی درخصوص تفاهم نامه مدیریت شهری و سازمان نظام مهندسی خاطرنشان کرد: درباره تفاهم نامه نظام مهندسی اشتباه برداشت صورت گرفته است، در 6 ماه گذشته در خصوص این تفاهم نامه بررسی و تلاش شده است ولکن ما از بند های دیگر بی اطلاع هستیم.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج، در ادوار گذشه شهروندان فهیم کرج برای شنبه های جهادی اجرا می شد در این دوره نیز پنجشنبه های جهادی وجود دارد که بصورت جهادی افرادی در شهرداری عزل و نصب می شوند.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری