برپایی دومین بازارچه برکت عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی در کرج - فاطمه منعمی

فاطمه منعمی

برپایی دومین بازارچه برکت عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی در کرج

رئیس کمیته بانوان ،کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج از راه اندازی بازارچه برکت از تاریخ 8 آبان ماه لغایت 8 دی ماه سال جاری در پارک نبوت در راستای حمایت از کسب و کارهای خانگی و بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

فاطمه منعمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج با اشاره به نشست مشترک با عبدالله دارایی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز و علیرضا عاقلی رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری کرج اظهارداشت: در راستای رفاه و اشتغال بانوان عزیز برای دومین بار بازارچه برکت مجددا دایر شد.

رئیس کمیته بانوان ،کودک و خانواده شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: نمایشگاه های عرضه محصولات مشاغل خرد و خانگی فرصت مناسب فروش بدون واسطه را در اختیار تولیدکنندگان بخصوص بانوان سرپرست خانواده قرار داده است.

منعمی بیان کرد: در خصوص واگذاری قسمتی از پارک نبوت که در اختیار این بازارچه برکت قرار گرفته است طبق شیوه نامه برگزاری جشنواره ها ، رویدادها و برنامه های فرهنگی ( سازمان سیما ، منظر و فضای سبز)عینا اجرا و پس ازطرح و بررسی در هیات مدیره سازمان مربوطه واگذارشده است .

وی یادآور شد: برپایی این گونه نمایشگاه ها فرصت خوبی برای معرفی و ارائه محصولات و توانمندی بانوان سرپرست خانواده می باشد در این راستا باید گام های موثری برداشته شود.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری