سنگ تمام مردم استان البرز برای بدرقه شهدای گمنام دفاع مقدس - مسعود محمدی؛

مسعود محمدی؛

سنگ تمام مردم استان البرز برای بدرقه شهدای گمنام دفاع مقدس

رییس شورای اسلامی شهر کرج از حضور پرشور مردم شهید پرور استان البرز بخصوص کلانشهر کرج در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام دفاع مقدس تقدیر و تشکر کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی در ابتدای یکصد و چهل و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر  که با حضور اعضاء شورا، شهردار، معاونین و مدیران حاضر در جلسه و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) و همچنین قبولی عزاداری ها اظهارداشت: همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) کلانشهر کرج میزبان کاروان مطهر ۶  شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس بود .

محمدی اذعان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور یک بار دیگر عشق، ارادت و محبت به فرزندان روح الله را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند همواره عاشقانه و عالمانه پای ارزش‌ها و آرمانهای نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک و تسلیت شهادت یازده نفر از دلاور مردان نیروی انتظامی در حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان به فرماندهی کل قوا، خانواده معظم شهدا، فرماندهان و سربازان غیور فراجا ، این واقعه را نشانی از مظلومیت و نمودی از خدمت صادقانه نیروهای جان بر کف نیروی انتظامی دانستند که در مسیر آسایش و آرامش هموطنان و برقراری نظم و امنیت کشور گام برمی دارند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: از درگاه ایزدمنان برای همه خدمتگزاران صدیق نیروی انتظامی، توفیق روز افزون در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهموندهای فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) در راستای پاسداری از خون شهیدان گرانقدر و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواستاریم.

محمدی در پایان  برای مجروحان حادثه ،  سلامتی و شفای عاجل آرزو کرد.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری