مدیریت سنتی،عدم پویایی و رقابت بین انواع بازارهای شهر فسادسازاست - علیرضا رحیمی؛

علیرضا رحیمی؛

مدیریت سنتی،عدم پویایی و رقابت بین انواع بازارهای شهر فسادسازاست

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورا اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری هر چه سریعتر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی را تعیین و تکلیف کند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علیرضا رحیمی در بررسی متمم پیشنهادی بودجه 1402 سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های شهرداری کرج گفت:مدیریت این سازمان شرایط مطلوبی ندارد و به عنوان یکی از سازمان های کم اثر شهرداری کرج محسوب می شود مدیریت شهری هر چه سریعتر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی را تعیین و تکلیف کند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ضمن انتقاد از عملکرد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی اظهار داشت: دو سال است که پارلمان شهری چند ردیف بودجه از جمله جانمایی و احداث بازار دائمی عرضه دام،احداث و تجهیز جایگاه استقرار کارگران فصلی و همچنین ایجاد روزبازار و بازارهای روز که شهر کرج و بخصوص محلات کم برخوردار در سرانه آن با کمبود مواجهه است با عدم توفیق در جذب آنها یا حذف کامل این کدها صورت گرفته است که جای تاٌمل و تاٌسف دارد.

رحیمی افزود:متاسفانه نگاه این سازمان فقط شروع و پایان ساعت فعالیت بازار روزها است که آن هم با عدم نظارت درست بر فعالیت غرفه داران و عدم توجه و اهمیت به رضایت شهروندان همراه است و تغییر سبک کار بازرگانی و بروز رسانی در این سازمان مشاهده نمی شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان یادآور شد: فقدان رقابت بین انواع بازارهای موجود شهر،مدیریت سنتی،عدم توجه به امور بازرگانی نوین این سازمان را به زوری به ورشکستگی می کشاند.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری