بهسازی پارک های محله ای قدیمی به فراموشی سپرده نشود - مریم قهرمانی صارم؛

مریم قهرمانی صارم؛

بهسازی پارک های محله ای قدیمی به فراموشی سپرده نشود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به اصلاح فضای بصری شهر با ترمیم بوستان های محلی قدیمی تاکید کرد وگفت: رسیدگی به پارک‌ها و بوستان‌های قدیمی سطح مناطق و محلات در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهری می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به همراه آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، مریم قهرمانی صارم در کمیسیون تلفیق در بررسی متمم پیشنهادی بودجه 1402 مناطق دهگانه شهرداری اظهارداشت: بهسازی و مرمت بوستان‌های قدیمی و همچنین ساماندهی و تجهیز آن‌ها نیز از اولویت برنامه‌های مناطق دهگانه شود.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: پارک های سطح شهر که د ارای قدمت هستند باید به صورت دوره ای بهسازی شوند و اگر آسیب دیده هستند برطرف شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: پارک‌ها، فضاهاي سبز ، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و… يکي از ارکان مهم در فضا و منظر شهری بوده که علاوه بر حفظ نشاط و شادابی شهر، در زيبايی و جذابيت شهر نيز تأثير بسزايی داشته و دارد ، از همين رو اهميت حفظ پاکيزگی و محيط زيست پارک‌ها در مديريت شهری باید مهم بوده بر این اساس شهرداری ردیف بودجه مناطق را افزایش دهد.

قهرمانی اظهار امیدواری کرد تا با انجام وظایف خود گامی در رضایتمندی ساکنین بردارد.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری