سوت قطار شهری کرج به صدا درآمد _ زنان غیرتمند و نجیب کشور ثابت کردند در خط اسلام و اهل بیت هستند - علی قاسم پور:

علی قاسم پور:

سوت قطار شهری کرج به صدا درآمد _ زنان غیرتمند و نجیب کشور ثابت کردند در خط اسلام و اهل بیت هستند

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مردم کشور بخصوص زنان غیرتمند توانمند و نجیب کشور همیشه ثابت کردند در خط اسلام و اهل بیت هستند و این دسته ای که مسایل را رعایت نمی کنند از صف زنان عفیف و نجیب جدا هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی قاسم پور در ابتدای هشتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور شهردار، معاونان و روسای سازمان های شهرداری و مشاوران و اصحاب رسانه برگزار شد ضمن گرامیداشت قیام 19 دی ۱۳۵۶ مردم قم و سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب سال ۱۳۱۴ توسط رضا شاه که به موجب آن، زنان و دختران ایرانی از استفاده از چادر و روسری منع شدند به مسایل روز کشور اشاره و اظهارداشت: پوشش و حجاب پرتوی از آفرینش الهی است که فلسفۀ وجودی آن حفظ مقام و ساحت مادی و معنوی زن و مرد است ان شاء لله همه بتوانیم در راستای منویات اسلام حرکت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به مراحل پایانی تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اشاره و تصریح کرد: با همکاری اعضا کمیته نیروی انسانی شور ای شهر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی با آن قرارداد کار معین بسته شده و مراحل پایانی آن به زودی به اتمام می رسد.

قاسم پور اذعان داشت:از کارکنان شهرداری تقاضا می شود برای احقاق حقوق خود از شهرداری اقدام و از تجمع در شورای شهر جدا خودداری کنند؛پیگیر احقاق حق کارکنان مجموعه شهرداری هستیم و تجمع کارکنان ضرورتی ندارد و قابل پذیرش نیست.

وی ضمن تشکر از شهردار ، رئیس و ناظرین سازمان قطار شهری در راستای اتمام فاز یک و  بهره‌برداری از پروژه‌ قطارشهری یادآور شد: واگن های رام اول قطارشهری به ایستگاه چهارراه طالقانی منتقل راه اندازی قطعه نخست به طول ۶.۵ کیلومتر قرار است در آینده نزدیک گشایش یابد.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری