اولویت تکالیف شورای شهر در مشارکت حداکثری انتخابات به تبیین عملکرد مدیریت شهری و تامین رضایتمندی مردم وابسته است - جواد چپردار؛

جواد چپردار؛

اولویت تکالیف شورای شهر در مشارکت حداکثری انتخابات به تبیین عملکرد مدیریت شهری و تامین رضایتمندی مردم وابسته است

رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر با تاکید بر نقش آفرینی اصحاب رسانه در جهاد تبیین گفت: رسانه آیینه تمام‌نمای اقدامات و عملکرد مسئولان است و از سوی دیگر مطالبات مردمی را پیگیری می‌کند بنابراین نقش به‌سزایی در رفع مشکلات شهری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج ؛جواد چپردار در بازدید از دفتر مجموعه رسانه ای پایگاه خبری دیده بان البرز ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات رسانه ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی  اظهارداشت: رفع مشکلات شهری از دغدغه‌های به‌حق مردم است که می‌طلبد در راستای ایجاد امید در بین شهروندان این اقدامات از سوی رسانه‌ها به سمع و نظر مردم برسد.

📌رسانه ها خط مقدم جهاد تبیین هستند

رییس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهر شورای اسلامی شهر افزود: اولویت تکالیف شورای اسلامی شهر در مشارکت حداکثری انتخابات به تبیین عملکرد مدیریت شهری  و تامین رضایت مندی مردم وابسته است.

چپردار اذعان کرد: در سطح شهر قطعا ایراداتی وجود دارد که از طریق رسانه منعکس می‌شود بنابراین می‌طلبد تعامل دوجانبه صورت پذیرد و علاوه بر نواقص و کاستی‌ها، اقدامات و خدمات نیز اطلاع‌رسانی شود.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری