مجموعه رفاهی ورزشی میلاد شهرداری کرج به چرخه خدمت رسانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری باز گشت -

مجموعه رفاهی ورزشی میلاد شهرداری کرج به چرخه خدمت رسانی به کارکنان و بازنشستگان شهرداری باز گشت

سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اعضای شورای شهر مصوب کردند تا در راستای افزایش سرانه های رفاهی کارکنان شهرداری ، مجموعه فرهنگی آموزشی میلاد به کاربری اصلی خود تغییر یابد و خانه استارتاپ و گالری به مکان دیگری منتقل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، عمار ایزدیار در ‌پایان یکصد و سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مشاوران ، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهارداشت: باشگاه میلاد شهرداری با هدف خدمات رسانی و توسعه رفاه همکاران شاغل در مجموعه شهرداری احداث شده است این در حالی است که در حال حاضر به واسطه بهره برداری غیر مرتبط با هدف اصلی و احداث و احداث مجموعه گالری ، استارت آپ عملا خدمات رسانی به پرسنل شهرداری در باشگاه میلاد به صورت حداقل انجام می شود.

سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد تا خانه استارتاپ و گالری ظرف سه ماه آینده از مجموعه ورزشی میلاد به مکان مناسب دیگری انتقال یابند. ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش به تعیین تکلیف پروانه گود حصارک اشاره و اذعان کرد:از آنجایی که خارج از چارچوب ضوابط طرح تفصیلی، شهرداری در قالب لایحه ای قصد اعطای پروانه داشت، مقرر شد در جلسه آتی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج، این پرونده و پیشنهاد شهرداری به صورت مجدد بررسی شود تا شورا بتواند تصمیم بهتری برای تعیین تکلیف گود حصارک و تامین منافع مالک اتخاذ کند.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تعیین تکلیف مصوبات کمیسیون معماری و شهرسازی که متعلق به شهروندان بود، بیان کرد: مصوبات کمیسیون فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با موضوع تعیین تکلیف برنامه های بسیج شهرداری کرج در سال ۱۴۰۲ به صحن آمد و مقرر شد این برنامه ها با محوریت خانواده اجرا شوند.

ایزدیار اظهار کرد: همچنین مقرر شده شورای شهر به جهت تولید برنامه های مشارکتی به منظور تبیین عملکرد مدیریت شهری با صداوسیمای مرکز البرز همکاری داشته باشد.

پیشنهادی مبنی بر اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی و تکریم خانواده های شهدا نیز مطرح و مقرر شد ویژه برنامه هایی برای نوادگان شهدا برگزار شود.

گفتنی است در جلسه آینده شورای شهر، موضوعات مربوط به کمیسیون های برنامه و بودجه، تلفیق و حقوقی و نظارت شورا در صحن مورد بررسی قرار می گیرند.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری