وقتی باطلی مطرح می شود که شورای ششم را به حاشیه ببرد -

وقتی باطلی مطرح می شود که شورای ششم را به حاشیه ببرد

رئيس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مسئولین در برابر تهمت ها سکوت نکنند، گفت: کسی که بخواهد آبروی من و لباسی که بر تن دارم را بریزد و برای عده ای خوراک درست کند را به خدا و صاحب این لباس واگذار می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ حجت الاسلام علیرضا سعیدی در نطق پیش از دستور یکصد و سیزدهمین جلسه رسمی شورا در خصوص انتشار مطالبی در فضای مجازی مبنی بر استفاده شخصی وی از خودروی شهرداری اظهارداشت: خوب است انسان اگر دین هم ندارد، آزاده و آزادمرد باشد. مدتی است عده ای روی من کار و سوال می کنند که چرا برای استیضاح شهردار پای کار نمی آیم؟ بعضا به اعضای شورای شهر گفته شده که چرا تریبون شیخ علیه آقای کیانی خاموش است؟

رئيس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: انتظار من از رئیس شورای شهر و شهردار کرج این است که اگر من مرتکب تخلفی شده ام و اتهاماتی که به بنده زده شده، در محکمه مورد رسیدگی قرار گیرد. اگر این شهر و استان دادستان دارد به منظور صیانت از شورا، این موضوع بررسی و روشن شود که چه کسی با چه هدفی این تهمت ها و دروغ ها را بیان می کند؟

حجت الاسلام سعیدی اظهار کرد: کسی که بخواهد آبروی من و لباسی که بر تن دارم را بریزد و برای عده ای خوراک درست کند را به خدا و صاحب این لباس واگذار می کنم. من خودم از همه به گناهانم واقف ترم و همواره از خداوند بابت آن ها طلب استغفار می کنم اما متوجه شده اید که همه این ها تهمت و افترا بوده است. بدانید ما آنقدر هم مدهوش و بی هوش نیستیم و حواسمان هست. با این حال من به کار طلبگی خود مشغولم و باب را برای توبه فرد باز می گذارم.

وی خاطرنشان کرد: من به قیامت اعتقاد دارم و بسیاری از موارد را به آن روز و کسی که خود را سرباز او می دانیم واگذار می کنم اما امیدوارم این افراد از فضایی که داخل آن هستند، خارج شوند. یکسری افراد تا می توانند تطمیع و طلب هزینه می کنند و وقتی موفق نمی شوند به تخریب اشخاص روی می آورند و تهدید می کنند که اگر فلان کار را انجام ندهی، پایت گیر است.

رئيس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: طبق فرمایش امام علی (ع)، بزرگترین گناه، ترس است. برخی افراد از سر ترس دست به خیلی اقدامات می زنند اما من این مسیر را انتخاب کرده ام، هر چند می دانم هر روز تهمت و افترایی به من وارد می شود؛ انتظار دارم مسئولین استان البرز در برابر چنین موضوعاتی سکوت نکنند و اجاره ندهند که هر کس به هر نحوی، در شهر تنش ایجاد و اذهان مردم را مشغول کند.

حجت الاسلام سعیدی اذعان کرد: محدودیت هایی برای رپرتاژ آگهی ها وضع کردیم و پول ندادیم؛ آیا این فساد در این دوره شوراست؟ من زبان تهدید ندارم اما به افرادی که به دنبال حاشیه سازی هستند توصیه می کنم دست از این اقدامات بردارند و به روزی که باید نزد خداوند پاسخ این رفتارهای خود را بدهند، باور داشته باشند. من معتقدم این گونه افراد در همین دنیا پاسخ خود را دریافت می کنند. باز هم از مسئولین درخواست می کنم در دفاع از این موضوع اقدامی را رقم بزنند.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری