علت ناتوانی شهرداری در پروژه گود حصارک چیست -

علت ناتوانی شهرداری در پروژه گود حصارک چیست

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه مطالبه گر حق مردم هستیم گفت: از ابتدای دوره ششم شورا اعضا به شهردار تذکر دادند در این راستا اگر اتفاقی بیفتد شهرداری باید جوابگو باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی قاسم پور در یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با انتقاد از اهمال شهرداری در پروژه گود معروف به حصارک اظهارداشت :در سال دوم شورای شهر به نمایندگی از اعضای شورای شهر بازدید و پی گیری های متعددی از محل گود حصارک انجام شد و در نهایت شهرداری در این خصوص لایحه ای به شورا ارسال کرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: طی این لایحه و بررسی در جلسات مختلف شورا حتی درخواست مالک فروشگاه رفاه از ۹ طبقه به ۶ طبقه کاهش یافت . قاسم پور با اشاره به خطرات ناشی از این گود و رها شدن کار توسط شهرداری تصریح کرد: جان و مال مردم قابل گذشت نیست در این راستا دستگاه قضایی نیز از ابتدا دستور ویژه رسیدگی توسط دادستان داده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: چرا شهرداری با این عظمت نمی تواند جلوی فروشگاه رفاه را بگیرد قبلا تصمیم بر آن بود که گود پُر شود گرچه پر کردن گود برای مردم خیلی خوب نباشد ولی یک اقدام بایسته ای از شهرداری مورد انتظار است.

قاسم پور تاکید کرد: متاسفانه شنیده شده است که فروشگاه رفاه قرار است به بانک گردشگری واگذار کند البته در لایحه گفته شده که مانع فروشگاه نمی توانیم بشویم اما می توانیم جلوگیری کنیم که برابر ماده ۵۵ درخواست می شود اگر با بانک رفاه همکاری کردیم پایدار سازی انجام شود و مردم مجاور از خطر در امان شوند.

وی یادآور شد: اعضای شورای شهر بارها به شهردار تذکر دادند اما شهردار مداخله نمی کند ! آیا اگر این مورد در منطقه عظیمیه بود شهردار به راحتی از این مهم می گذشت؟!

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری