حفظ کرامت نیروهای متخصص در شهرداری لحاظ شود -

حفظ کرامت نیروهای متخصص در شهرداری لحاظ شود

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج با توجه به بکارگیری تعدادی از نیروهای متخصص در انتظامات شهرداری گفت: مدیریت شهری ارتقای تخصص کارکنان و حفظ کرامت شهرداری را لحاظ کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی ذبیحی در نطق پیش از دستور یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهارداشت: با توجه به اصلاح حکم کارگزینی کارمندان شهرداری کرج مبنی بر اضافه شدن آیتم های جدید که می بایست در سال 1401 اعمال گردید اما به نظر می رسد این اطلاعات بصورت معامدانه با تاخیر صورت پذیرفته است و این عدم اقدام در اصلاح حکم موجبات لحاظ نشدن این آیتم ها در طرح یکسان سازی حقوق نشده است.

خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در این راستا محاسبات صورت پذیرفته کاملاً محاسبات نادرست بوده است لذا با توجه موارد مطروح موضوع بررسی و نتیجه هر چه سریعتر به شورای اسلامی شهر کرج ارسال شود.

ذبیحی در بخش دیگری از تذکرش بیان کرد: باعنایت به بکارگیری تعدادی از نیروهای تبدیل وضعیت شده با تخصص و تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد کشاورزی به عنوان انتظامات در اداره کل حراست شهرداری کرج که موجب نارضایتی آنان است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این راستا عدم رضایت از کار وعدم استفاده از تخصص و تجربه این عزیزان از سوی شهردار پیگیری و اقدام لازم در خصوص استفاده این عزیزان طبق سوابق-تجربه و تحصیلات صورت پذیرد.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری