شهردار قدر جایگاهش را بداند و نسبت به عملکرد پاسخگو باشد -

شهردار قدر جایگاهش را بداند و نسبت به عملکرد پاسخگو باشد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهردار قدر جایگاهی که دارد را بداند و بتواند نسبت به عملکردی که دارد پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهرکرج، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در آن ایام بهترین جوان های مملکت از همه داشته هایشان برای حفظ دین گذشتند اظهارداشت : در جلسه قبل نکته ای عنوان کردم برابر بند 5 ماه 2 دستورالعمل شرح وظایف هیات رئیسه که بعد متوجه شدم که رئیس شورا جناب آقای محمدی به درستی آن وظیفه را انجام داده است و باعث شرمندگی شده است اکنون آن را اصلا ح کرده و ابراز میکنم که از رئیس شورا به دلیل صیانت از شورا تشکر و قدردانی می کنم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در راستای مطالب عضو محترم شورا به نظر می رسد علیرغم اینکه برخی دوستان در اجرای منویات و سیاست های شورای اسلامی شهر دچار ایراد و اشکال هستند دال بر نوع انتخاب آنها است که مسئولیت انتخاب افراد در کابینه منتهی به نظر شهردار است اما خروجی باید با سیاست ها همخوانی داشته باشد در این راستا درخواست اعضای شورای شهر در این است تا در جغرافیای هر منطقه مدیر منطقه را کلید دار دانسته و مسئولیت را از مدیر انتظار داریم.

قاسم پور تصریح کرد: امروز جایگاه صف و ستاد باهم تغییر کرده است جایی که ستاد باید کار ستادی انجام دهد کار صف را انجام می دهد و صف هم از این موضوع رضایت ندارد و اکنون که مدیران ما توانمند هستند برای مسائل جزئی هم باید به ستاد مراجعه کنند و خود این هم تسلسلی در روند کار ایجاد می کند که باید حل شود.

وی بیان کرد: قطع به یقین خروجی تمام مدیریت های شهرداری بر اساس سیاست ها و منویات شورای اسلامی شهر باید انجام شود امیدوارم به آن قائل باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شهردار کرج منتخب شوراست و شهرداری هم در ابتدا مجری سیاست های شورا باید شود و در مراحل دیگر مجری سیاست های سایر دستگاه ها و ارگانها حتی سیاست های سایر دستگاه ها و ارگانها و موضوعات این چنینی باید با سیاست های شورا همطراز باشد.

قاسم پور با بیان اینکه در شهرداری جایی که خروجی دارای انحراف شود مسئولیت آن با شخص شهردار خواهد بود و باید همه مسئولیت ها را از آقای شهردار مطالبه و وی باید پاسخگوی عملکرد جزء جزء شهرداری شود .

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه توفیق مدیریت شهری توفیق خدمت مردم و شورا است قطعا اقدامات شما درک میشود؛ علیهذا سنگینی بار رای مردم و پرسش و پاسخی که درقبال رای مردم در این دنیا و در آخرت خواهیم داشت باید بر عملکرد مدیریت شهری ناظر باشیم تا سربلند باشیم.

به گفته قاسم پور؛ کسی که از شورا رای می گیرد و در قامت شهردار کلانشهر کرج قرار می گیرد باید کردار و عملکردش هم در قامت کلانشهر باشد ،امیدوارم شهردار قدر جایگاهی که دارد را بداند و بتواند نسبت به عملکردی که دارد پاسخگو باشد.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری