مدیریت شهری کرج قدردان فداکاری‌های آتش نشانان است - مسعود محمدی؛

مسعود محمدی؛

مدیریت شهری کرج قدردان فداکاری‌های آتش نشانان است

رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات معیشتی و سختی کار آتش نشانان گفت: مدیریت شهری کرج قدردان فداکاری‌های آتش نشانان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ مسعود محمدی روز شنبه در آیین گرامیداشت روز آتش نشان  که  در باشگاه فرهنگی و ورزشی میلاد کرج  برگزار شد، اظهارداشت: از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر کرج معیشت کارکنان سازمان آتش نشانی دغدغه شورا بوده و چند مصوبه برای ترمیم معیشت آنان داشتیم و دغدغه های شغلی و معیشتی این قشر خدوم را با جدیت پیگیری می کنیم.

وی با تجلیل از فداکاری ها و جانفشانی های آتش نشانان کرجی در راه خدمت به شهروندان و نجات حادثه دیدگان افزود: در ماههای گذشته به رغم محدودیت امکانات، شاهد خدمات ارزنده ای از سوی همکاران آتش نشان در حوادث مختلف شهری و استانی بودیم.

محمدی تاکید کرد: در شورای شهر کرج موضوع تامین نیازهای معیشتی و توزیع عادلانه امکانات در بین آتش نشانان به عنوان یک برنامه اولویت دار و  محوری دنبال می شود.

وی  بیان کرد: به تازگی لایحه خرید 2 هزار میلیارد ریالی  نردبانهای  64 و 32 متری  برای امداد و نجات در شورای اسلامی شهر کرج تصویب شد که به سرعت مقدمات قانونی خرید این 2 نرده بان پیگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه پیگیر جذب نیروهای آتش نشانان در شهرداری کرج هستیم،‌ افزود: در نشستی هفته گذشته با معاونت امور استخدامی کشور داشتیم ، با توجه به بازنشستگی جمعی از همکاران در سازمان آتش نشانی در آینده نزدیک،  مقرر شد تا مجوز جذب نیروی آتش نشان جدید به بدنه سازمان آتش نشانی کرج صادر شود.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری