دیدار جمعی از رزمندگان شهرداری با فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح -

دیدار جمعی از رزمندگان شهرداری با فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح

در گرامی داشت ایام سالروز دفاع مقدس جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان شاغل در شهرداری کرج با دکتر جواد چپردار رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهر شورای اسلامی شهر و فرمانده پایگاه بسیج شهیدان نژاد فلاح دیدار داشتند.

در این دیدار کارکنان ایثارگر شهرداری که غالباً از مدیران و پیش کسوتان مدیریت شهری بودند،ضمن تبریک سالروز دفاع مقدس به عضو رزمنده شورا در نقد و بررسی عملکرد شورای ششم و شهرداران منتخب مواردی را مطرح نمودند. 

کارآمدی مدیریت شهری،بهره مندی از مشاورت ایثارگران،رعایت مقررات موضوعه و حفظ حرمت یادگاران هشت سال دفاع مقدس از بیانات همکاران شهرداری بود.

مطالبه گری،هم اندیشی،کارآمدی مدیریت ایثارگری و تعامل موثر با شهردار بخش دیگری از اظهارات ایشان بود.

در این دیدار جواد چپردار رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری و فرمانده پایگاه بسیج شورای اسلامی شهر به تبیین عملکرد شورای ششم در حوزه ارزش های انقلاب اسلامی و اهتمام رئیس،هیئت رئیسه و اعضای شورای اسلامی در تعامل با آرمان شهدا، فرهنگ ایثار و بسیج و ضرورت تشکل و همگرایی کارکنان ایثارگر در شهرداری کرج اشاره نموده و پایبندی به ارزش های دفاع مقدس را در اولویت برنامه های شورا و مدیریت شهری دانست.

در این جلسه مقرر شد نشست مستمر و دوره ای ایثارگری با حضور همه رزمندگان شهرداری با شورا و شهردار برقرار گردد.

در ادامه طی مذاکره تلفنی چپردار با کیانی شهردار ضمن گزارش مبسوط این دیدار و انتقال نظرات بخشی از همکاران شهرداری، مقرر گردید تا نشت آتی نمایندگان ایثارگران با شهردار تعیین و برقرار گردد.

  • اشتراک گزاری

برای انجام عملیات برروی این کامنت، باید کاربر سایت باشید.

اشتراک گذاری